top of page
TDI PD
TDI PD
Wysokoprężne silniki montowane w całej grupie VAG o pojemności 1.9TDI, 2.0TDI oraz 2.5TDI i wyposażone w pompowtryskiwacze, występujące w najróżniejszych konfiguracjach mocowych od końca lat 90 po około 2010r.
Pierwotnie kontrolowane przez sterowniki EDC15, w późniejszych latach między innymi z uwagi na konieczność montowania filtrów DPF zostały wyposażone w nowsze EDC16 a w niektórych modelach Bosch został zastąpiony Siemensem Simos PPD2.1.
autowp-ru-volkswagen-gol-a138909,0,0,0,0
TDI CR
Wysokoprężne silniki montowane w całej grupie VAG występujące w wielu wariantach pojemności od 1.2TDI po 5.0TDI oraz niezliczonych wersjach mocowych. Od starszych jednostek różnią się przede wszystkim nowszym układem paliwowym common rail.




Na przestrzeni lat silniki te były sterowane ogromną ilością różnych sterowników. Od EDC16CP34 w silnikach sześciocylindrowych, przez ogromną ilość sterowników EDC17 np EDC17CP14, C46, C69 oraz Siemens PCR2.1 a w najnowszych odsłonach Bosch MD1.
DSC01961_edited.jpg
Dostępne modyfikacje sterownika Bosch EDC15, EDC16, EDC17 oraz Simos PPD2.1 i PCR2.1
-chiptuning/indywidualne strojenia każdego setupu, również większe wtryski, wydajniejsze pompy wtryskowe,
hybrydowe turbosprężarki

-hard limiter/popcorn limiter
-launch control
-usunięcie zaworu EGR
-usunięcie filtra DPF
-usunięcie systemu Adblue

-usunięcie ogranicznika VMAX
-usunięcie przepływomierza
-wydłużenie czasu grzania świec żarowych
-podniesienie wolnych obrotów
-obniżenie temperatury cieczy chłodzącej poprzez wcześniejsze włączenie wentylatora chłodnicy

-usunięcie ograniczenia mocy z powodu braku sygnału prędkości (swapy do innych karoserii)
-dopisanie MAP sensora o większym zakresie pracy na potrzeby strojenia
-dopisanie czujnika ciśnienia paliwa CR o większym zakresie pracy na potrzeby strojenia
-dopisanie wydajniejszych wtryskiwaczy

-usunięcie IMMO
Realizacje:
Seat Leon Cupra 1.9TDI ARL 150KM - ECU Bosch EDC15P
Seria: 150KM i 315NM        Mod: 186KM i 408NM
całkowita seria_mod.jpg
AUDI A4 B6 1.9TDI AVB 101KM - ECU Bosch EDC15P
Seria: 99KM i 254NM        Mod: 132KM  i 324NM
wykres a4 avb.jpg
GOPR0661.jpg
a4 b6 2.jpg
Seat Ibiza 1.9TDI 101KM - ECU Bosch EDC15P
Seria: 99KM i 254NM        Mod: 132KM  i 324NM
IBIZA 1.9TDI 101KM.png
240396356_378333310407020_4953886410443985177_n.jpg
239556290_378333387073679_3322678120171932450_n.jpg
239616475_378333347073683_3894973856925611632_n.jpg
AUDI A4 B8 2.0TDI 143KM CAGA - ECU Bosch EDC17CP20
Seria: 139KM i 325NM        Mod: 178KM  i 411NM
153170139_265381105035575_35403872231410
153276417_265381281702224_21396002218513
VW Jetta 1.6TDI 105KM - ECU Siemens PCR2.1
Seria: 103KM i 265NM       Mod: 145KM  i 305NM
1.6TDI 105KM JETTA.png
218027598_353890529517965_2052560159420929520_n.jpg
218353781_353890589517959_6851995373609683605_n.jpg
218580941_353890612851290_761536086066244849_n.jpg
VW Cady 1.9TDI 75KM - ECU Bosch EDC16U34
Seria: 79KM i 200NM       Mod: 126KM  i 284NM
TDI CADDY 78KK.png
192905911_324883472418671_8731366089427477279_n.jpg
190872886_324883489085336_6373084020024997148_n.jpg
AUDI A3 8P 2.0TDI 140KM CFFB - ECU Bosch EDC17CP14
Seria: 139KM i 337NM    Mod: 187KM  i 337NM
a3 140 cffb.png
250187944_420606459513038_6356516344745596259_n.jpg
249907983_420606402846377_785335277846699843_n.jpg

ADAMO Motorsport    Ul Rapackiego 22B/26    26-600 Radom    tel 506725948   Elektronika i diagnostyka samochodowa    adamochiptuning@gmail.com    adamomotorsport.pl

bottom of page