top of page
TDI PD
TDI PD
Wysokoprężne silniki montowane w całej grupie VAG o pojemności 1.9TDI, 2.0TDI oraz 2.5TDI i wyposażone w pompowtryskiwacze, występujące w najróżniejszych konfiguracjach mocowych od końca lat 90 po około 2010r.
Pierwotnie kontrolowane przez sterowniki EDC15, w późniejszych latach między innymi z uwagi na konieczność montowania filtrów DPF zostały wyposażone w nowsze EDC16 a w niektórych modelach Bosch został zastąpiony Siemensem Simos PPD2.1.

TDI CR
Wysokoprężne silniki montowane w całej grupie VAG występujące w wielu wariantach pojemności od 1.2TDI po 5.0TDI oraz niezliczonych wersjach mocowych. Od starszych jednostek różnią się przede wszystkim nowszym układem paliwowym common rail.
Na przestrzeni lat silniki te były sterowane ogromną ilością różnych sterowników. Od EDC16CP34 w silnikach sześciocylindrowych, przez ogromną ilość sterowników EDC17 np EDC17CP14, C46, C69 oraz Siemens PCR2.1 a w najnowszych odsłonach Bosch MD1.

Dostępne modyfikacje sterownika Bosch EDC15, EDC16, EDC17 oraz Simos PPD2.1 i PCR2.1
-chiptuning/indywidualne strojenia każdego setupu, również większe wtryski, wydajniejsze pompy wtryskowe,
hybrydowe turbosprężarki
-hard limiter/popcorn limiter
-launch control
-usunięcie zaworu EGR
-usunięcie filtra DPF
-usunięcie systemu Adblue
-usunięcie ogranicznika VMAX
-usunięcie przepływomierza
-wydłużenie czasu grzania świec żarowych
-podniesienie wolnych obrotów
-obniżenie temperatury cieczy chłodzącej poprzez wcześniejsze włączenie wentylatora chłodnicy
-usunięcie ograniczenia mocy z powodu braku sygnału prędkości (swapy do innych karoserii)
-dopisanie MAP sensora o większym zakresie pracy na potrzeby strojenia
-dopisanie czujnika ciśnienia paliwa CR o większym zakresie pracy na potrzeby strojenia
-dopisanie wydajniejszych wtryskiwaczy
-usunięcie IMMO
Realizacje:
Seat Leon Cupra 1.9TDI ARL 150KM - ECU Bosch EDC15P
Seria: 150KM i 315NM Mod: 186KM i 408NM

AUDI A4 B6 1.9TDI AVB 101KM - ECU Bosch EDC15P
Seria: 99KM i 254NM Mod: 132KM i 324NM



Seat Ibiza 1.9TDI 101KM - ECU Bosch EDC15P
Seria: 99KM i 254NM Mod: 132KM i 324NM




AUDI A4 B8 2.0TDI 143KM CAGA - ECU Bosch EDC17CP20
Seria: 139KM i 325NM Mod: 178KM i 411NM


VW Jetta 1.6TDI 105KM - ECU Siemens PCR2.1
Seria: 103KM i 265NM Mod: 145KM i 305NM




VW Cady 1.9TDI 75KM - ECU Bosch EDC16U34
Seria: 79KM i 200NM Mod: 126KM i 284NM



AUDI A3 8P 2.0TDI 140KM CFFB - ECU Bosch EDC17CP14
Seria: 139KM i 337NM Mod: 187KM i 337NM



ADAMO Motorsport Ul Rapackiego 22B/26 26-600 Radom tel 506725948 Elektronika i diagnostyka samochodowa adamochiptuning@gmail.com adamomotorsport.pl
bottom of page