top of page
M60 - BMW E32 E34 E38
M60 wolnossący silnik benzynowy V8 w układzie DOHC dostępny w dwóch wersjach:
M60B30 218KM
M60B40 286KM
 
Klasyczne V8 z rozstawem głowić 90 stopni. Konstrukcja z którą BMW po długiej przerwie powróciło do produkcji silników V8. Powrót nastąpił po 27 latach od zakończenia produkcji OHV V8 który był pierwszą konstrukcją V8. Na bazie M60B40 powstał 444 konny P60B40 montowany między innymi w E46 M3 GTR. M60 zostały wyposażone w sterowniki BOSCH MOTRONIC M3.3.
Oznaczenia sterowników
BOSCH M3.3:
-0 261 200 404 (czarna naklejka, bez EWS)
-0 261 200 404 (srebrna naklejka, EWSI)
-0 261 203 484 (brązowa naklejka, EWSI)
-0 261 203 484 (srebrna naklejka, EWSII)
bmw-740i-e32-139-8d9bd41d37c0b73,910,500
Dostępne modyfikacje sterownika silnika Bosch M3.3 - M60
***UWAGA*** Każda wymieniona modyfikacja sprawdzona w wielu autach (poza wersjami roboczymi lub beta). Gwarancja poprawnego działania!

-podniesienie mocy, indywidualne strojenia dowolnych setupów: seria, dolot, wydech, doładowanie kompresorem lub turbo
-usunięcie EWS/IMMO
-usunięcie sond lambda
-popcorn/ognie/strzały z wydechu w dowolnej konfiguracji
-przesunięcie odcięcia obrotów w dowolne miejsce (np 6900rpm, tylko manual)
-podniesienie wolnych obrotów do dowolnych (np 900rpm)
-usunięcie trybu awaryjnego 4500rpm
-usunięcie VMAX
-poprawa reakcji na gaz 
-przeprogramowanie na większą pojemność po swapie silnika (np 3.0->4.0)
-konwersja automat->manual (w przypadku włożenia sterownika z automatu do manuala)
-dezaktywacja czujników/osprzętu przy np zaawansowanych modyfikacjach dolotu typu ITB itd
 (odpowietrzenie baku itd)
Nagrania po naszych modyfikacjach + nagranie instruktażowe z wymiany kości pamięci:

ADAMO Motorsport    Ul Rapackiego 22B/26    26-600 Radom    tel 506725948   Elektronika i diagnostyka samochodowa    adamochiptuning@gmail.com    adamomotorsport.pl

bottom of page