top of page
N62 N62N - E53 E60 E63 E65 E70
N62 i N62N wolnossące silnik benzynowe V8 w układzie DOHC dodatkowo wyposażone w system VALVETRONIC występowały w wersjach:
N62B36 272KM
N62B44 333KM
N62B40N 306KM
N62B48N 367KM


Następcy silników M62 i M62TU. Zupełnie nowa konstrukcja względem poprzedników wyposażona w kolektor ssący ze zmienną długością kanałów dolotowych, nowszą generację sterowników Bosch M9.2 w N62 oraz MEV9 w N62N oraz najważniejsza zmiana czyli wprowadzenie systemu VALVETRONIC. Pomijając S65 z M3, są to również ostatnie wolnossące V8.

N62 Bosch M9.2:
-0 261 209 002
-0 261 209 010
N62N Bosch MEV9:
-0 261 209 092
-0 261 209 257
18698032_430835070627674_258372616940483
Dostępne modyfikacje sterownika silnika Bosch M9.2 i MEV9 - N62 N62N
***UWAGA*** Każda wymieniona modyfikacja sprawdzona w wielu autach (poza wersjami roboczymi lub beta). Gwarancja poprawnego działania!

-podniesienie mocy, indywidualne strojenia dowolnych setupów: seria, dolot, wydech, doładowanie kompresorem lub turbo
-usunięcie EWS/IMMO/CAS (tylko N62B36 oraz N62B44 sterownik o numerach .........002)
-wyłączenie sond lambda za katalizatorami
-wyłączenie podgrzewania katalizatorów
-usunięcie pompy wtórnego powietrza
-popcorn/strzały/ognie z wydechu w dowolnej konfiguracji (możliwość ustawienia dokładnej długości i przy danych obrotach)
-przesunięcie odcięcia obrotów w dowolne miejsce (np 7100rpm, tylko manual)
-zmiana wysokości wolnych obrotów (np 900rpm)
-hard limiter, szybkie odcięcie (łutututu)

-usunięcie stacjonarnego limitera obrotów 4500-5000rpm
-usunięcie kontroli wypadania zapłonu w dowolnych obrotach np poniżej 2000rpm (dostępne tylko w niektórych wersjach)
-usunięcie ogranicznika prędkości VMAX
-obniżenie temperatury cieczy chłodzącej poprzez wcześniejsze włączenie wentylatora chłodnicy i zmianę ustawień termostatu (np od 90*C, fabrycznie od ponad 100*C)
-przeprogramowanie na większą pojemność po swapie silnika (np 4.0->4.8)
-przypisanie nowego sterownika do auta tzw Virgin

-klonowanie sterownika silnika (wszystkie dostępne)
Nagrania po naszych modyfikacjach:

ADAMO Motorsport    Ul Rapackiego 22B/26    26-600 Radom    tel 506725948   Elektronika i diagnostyka samochodowa    adamochiptuning@gmail.com    adamomotorsport.pl

bottom of page