top of page
2.8FSI 3.2FSI - SIEMENS SIMOS 6.X 8.X
N52 N52N N53 wolnossące silniki benzynowe V6 w układzie DOHC dadatkowo wyposażone w system zmiennych faz rozrządu. Dostępne w wielu wersjach mocowych od 190KM w 2.8 do 255KM w 3.2.
467200ba43738469c721da566d5e.webp
Dostępne modyfikacje sterownika silnika Siemens SIMOS grupa VAG
-podniesienie mocy, indywidualne strojenia dowolnych setupów: seria, dolot, wydech, doładowanie kompresorem lub turbo
-wyłączenie sond lambda za katalizatorami lub wszystkich
-wyłączenie podgrzewania katalizatorów (nie czuć śmierdzących spalin po usunięciu katalizatorów)
-wyłączenie zabezpieczenia przed przegrzaniem katalizatorów (może obcinać moc przy ostrzejszej jeździe)
-usunięcie pompy wtórnego powietrza
-popcorn/strzały/ognie z wydechu (przy dowolnych obrotach silnika, dowolnej długości i na dowolnych biegach)
-przesunięcie odcięcia obrotów w dowolne miejsce (np 7100rpm, tylko manual)
-zmiana wysokości wolnych obrotów (np 900rpm)
-podniesienie wolnych obrotów na wciśniętym sprzęgle/asystent ruszania (np 1200rpm)
-usunięcie kontroli wypadania zapłonu w dowolnych obrotach (np poniżej 2000rpm)
-usunięcie ogranicznika prędkości VMAX
-obniżenie temperatury cieczy chłodzącej poprzez wcześniejsze włączenie wentylatora chłodnicy (np od 90*C,
 fabrycznie od ponad 100*C)
bottom of page