top of page
1.8T Benzynowe doładowane silniki R4 w układzie DOHC z głowicami 20V. Pierwsze silniki 1.8T zostały wyposażone w sterownik BOSCH M3.8.x z pamięcią jednokrotnego zapisu. W późniejszych latach produkcji silnik przeszedł delikatną modernizacje i został wyposażony w elektroniczną przepustnicę co również wymusiło nowy sterownik silnika którym jest BOSCH M7.5.x.
Występował z mocą od 150KM do 224KM w Audi S3 8L.
2.7T
Kody silników:
1.8T:
AGU, AEB, AJL, AJQ, AQA, ARZ, APP, AYP, AQX, APX, AUM, AUQ, ARX, ARY, BJX, AMK, BEX
2.7T:
AGB, AJK, APB, ARE, ASJ, AZA, AZB

Dostępne modyfikacje sterownika Bosch M3.8.x oraz M7.5.x
-chiptuning/indywidualne strojenia: stage1, stage2, stage3 (hybrydy, większe wtryski itd)
-usunięcie IMMO
-usunięcie sond lambda
-przesunięcie odcięcia w dowolne miejsce
-hard limiter
-ignition cut (hard limiter z odcięciem na zapłonie)
-popcorn/pops&bangs/strzały
-usunięcie ogranicznika VMAX
-podniesienie wolnych obrotów
-launch control
bottom of page